Zviedru laikraksta Aftonbladet kampaņas aplikācija

Zviedrijas lielākais rīta laikraksta Aftonbladets katru gadu rīko darbinieku un sadarbības partneru konkursu Tidningshjälte daļa no - kampaņu, kuras mērķis ir motivēt aktīvāku pārdošanu un draudzīgu konkurenci starp iesaistītajām struktūrvienībām, apbalvojot labākos ar braucienu uz Eirovīzijas fināla koncertu. Aplikācija ietver konkura informāciju un brauciena laikā noderīgu praktisko informāciju - pasākumu programmu, ceļojumu informāciju, nozīmīgākas apskates vietas festivāla laikā utml.

 

APLIKĀCIJAS IZSTRĀDES PROCESS

Projekta tapis ciešā sadarbībā ar Aftonbladets radošo aģentūru - aģentūra veica radošā koncepta izstrādi un iesniedza dizaina vadlīnijas, uz kuru bāzes izstrādājām aplikācijas vizuālo dizainu un izplānojām aplikāciju tehnisko risinājumu, veicām iOS un Android aplikāciju programmēšanu kā arī iestrādājām funkcionalitāti attālinātai satura pārvaldībai.

Uzzini vairāk par mobilo aplikāciju izstrādes pakalpojumiem

citi mūsu projekti